Rychlý přístup

Jak resetovat box TaHoma v případě, že se stěhuji a nechávám ji v domácnosti?

Stěhujete se z domu nebo bytu, ale chcete tu nechat box TaHoma pro další uživatele?

Snadno odpojte svůj účet od gateway podle tohoto postupu:

Zvolte nabídku "...":

Poté zvolte nabídku "Konfigurace instalace"

Vyberte možnost "Resetovat instalaci"

Klikněte na tlačítko "Obnovit mou instalaci"

Poté klikněte na "Ano", aby zařízení zůstala spárovaná s boxem TaHoma 

Potvrďte resetování kliknutím na potvrzovací tlačítko

Gratulujeme! Vaše instalace byla resetována:

  • Váš účet byl odpojen od zařízení TaHoma a všechny vaše osobní údaje a konfigurace byly odstraněny. 
  • Zařízení stále zůstávají spárována s boxem TaHoma, aby se usnadnila instalace novým nájemníkům nebo majitelům.

Tento návod je kompatibilní se všemi branami kompatibilními s aplikací TaHoma (TaHoma switch, Connectivity kit, Connexoon RTS/io, TaHoma Rail DIN V2).