TaHoma, TaHoma switch a TaHoma DIN Rail V2 jsou kompatibilní s Apple Homekit*. Kompatibilní není TaHoma DIN Rail V1.
Díky kompatibilitě můžete ovládat domácí zařízení Somfy buď pomocí Siri, nebo aplikace Apple Home.
* Kompatibilita produktů s Apple Homekit se může v jednotlivých zemích lišit. Další informace vám poskytne místní zástupce společnosti Somfy
Aplikace TaHoma® umožňuje propojit domácí zařízení a přístroje využívající technologii HomeKit*. Toto propojení představuje přímé místní spojení mezi zařízením používaným k ovládání (TaHoma, TaHoma switch a TaHoma DIN Rail V2) a zařízením, které ovládá.
Toto spojení vyžaduje specifický vývoj s vestavěným softwarem (tedy lokálním) v každém zařízení.
Poznámka: obvyklá kompatibilita vyvinutá pro TaHoma® s jinými partnery služeb fungovala z větší části prostřednictvím cloudu.
* Kompatibilita produktů s Apple Homekit se může v jednotlivých zemích lišit. Další informace vám poskytne místní zástupce společnosti Somfy.
Každá generace zařízení musí projít specifickým certifikačním procesem.
Nově vyrobená zařízení TaHoma® (včetně zařízení TaHoma switch a TaHoma DIN Rail V2) byla aktualizována tak, aby zahrnovala specifikace HomeKit:
Kód pro nastavení je k dispozici pod každým zařízením a uvnitř balení.
Pokud již máte doma zařízení TaHoma® (nebo si pořizujete zařízení bez údajů HomeKit): bude fungovat také. Stačí pomocí aplikace TaHoma® navázat spojení se systémem HomeKit (viz návod na HomeKit přímo v aplikaci TaHoma®).
HomeKit umožňuje pouze scénáře vytvořené v aplikaci Domácnost („scény“).
TaHoma® scénáře tedy v HomeKitu k dispozici nejsou.
V aplikaci Domácnost však můžete vytvářet scény, které obsahují zařízení Somfy!
Samozřejmě. Stačí jen připojit přijímač, který bude centralizovat vaše povely a vysílat je do pohonů pomocí stávajících kabelových připojení. A pokud následně zapojíte další bezdrátový produkt, již nebude nutné ho připojovat k ovládacímu bodu kabelem.