Rychlý přístup

Často kladené dotazy

62 Výsledek
  • Co mohu dělat, když je moje zařízení TaHoma®, TaHoma® switch nebo TaHoma® DIN Rail offline? (97) 22.06.2023

    Bez připojení k internetu nebudete moci nic dělat. Připojení k internetu je nezbytné.

  • Kde mohu zjistit, zda byla nová aktualizace nainstalována do mého zařízení TaHoma® switch nebo TaHoma DIN Rail? (57) 22.06.2023

    Otevřete svou aplikaci a v nabídce nastavení klikněte na "Novinky" a snadno se dostanete k informacím o aktualizacích.

    Co je nového v aplikaci TaHoma zjistíte zde.

  • Jak mohu ručně spustit aktualizaci svého zařízení TaHoma® switch nebo TaHoma DIN-Rail? (41) 22.06.2023

    Při prvním připojení se aktualizace navrhne automaticky, ale také pokaždé, když je k dispozici nová verze.

    Nejlepší postup spočívá ve vypnutí/zapnutí napájení. Pak se aktualizace spustí automaticky.

    Můžete také otevřít aplikaci TaHoma, kliknout na "menu" a poté vybrat můj box. Přejděte na aktualizaci boxu a nechte se vést krok za krokem. Pokud je k dispozici novější verze softwaru, vyberte možnost nainstalovat aktualizaci nyní nebo nainstalovat dnes večer.

    Chcete-li vždy využívat nejnovější aktualizace, můžete v této části také zvolit automatickou aktualizaci svého boxu.

  • Proč existuje několik verzí zařízení pro domácí automatizaci TaHoma®? (61) 22.06.2023

    Naše řešení pro chytré domácnosti TaHoma® je k dispozici ve třech verzích: TaHoma® V1, TaHoma® V2 a poslední TaHoma® switch.

    TaHoma® V1 poznáte podle toho, že krabička má čtvercový tvar. TaHoma® V2 je zakřivená. TaHoma® switch má dvě tlačítka.

    Všichni uživatelé TaHoma® V1 byli o nové verzi TaHoma® informováni prostřednictvím našeho newsletteru.

    Své produkty chytré domácnosti můžete pohodlně ovládat také prostřednictvím chytrého telefonu a upgradovat na TaHoma® switch.

    Existují také 2 verze TaHoma Din Rail. Verzi V1 můžete rozpoznat, protože obsahuje externí moduly pro RTS či Zigbee připojené přes USB. Verze V2 obsahuje 3 protokoly (io, RTS, Zigbee) v jednom zařízení.

     

    Výhody

    • Kompatibilita s novými produkty Somfy
    • Kompatibilita s produkty jiných výrobců
    • Dotykové ovládání s přizpůsobenou funkcí zálohování

    Pro TaHoma® V1 již nejsou k dispozici žádné aktualizace softwaru. Bezpečnostní aktualizace jsou stále k dispozici.

  • Jak mohu integrovat detektory kouře do TaHoma® / TaHoma switch nebo TaHoma DIN Rail? (21) 22.06.2023

    Existují dva způsoby integrace kouřových hlásičů do TaHoma®.

    Prvním řešením je integrace kouřových hlásičů Somfy io přímo do aplikace TaHoma / TaHoma classic.

    Tento produkt musíte přidat do nastavení systému :

    • io
    • přidat senzory
    • detektor kouře io

    To vám umožní integrovat detektory kouře do podmínek "pokud-tak".

    Pokud se detektor kouře rozezní, můžete nastavit možnost odeslání zprávy do chytrého telefonu. Můžete tak okamžitě reagovat. Detektor kouře io najdete zde.

    Detektor kouře pro pro rozšíření zabezpečení řady Somfy Protect najdete zde.

    Hlásiče kouře od jiných výrobců nelze integrovat přímo do zařízení TaHoma®.

  • Mohu do sady TaHoma®, TaHoma® switch nebo TaHoma® DIN Rail integrovat motory od jiných výrobců? (46) 22.06.2023

    Bohužel není možné integrovat bezdrátové motory jiných výrobců do systému TaHoma®, TaHoma® switch nebo TaHoma® DIN Rail, pokud výrobce nenabízí kompatibilní rozhraní.

    Pokud výrobce nabízí kompatibilní rozhraní, je to možné pouze pro systém TaHoma® nebo TaHoma switch.

    Zda je to vůbec možné, se zeptejte svého developera nebo přímo výrobce.

    Všechna kompatibilní rozhraní a partnery společnosti TaHoma® najdete zde.

  • Jak mohu změnit své uživatelské jméno a e-mailovou adresu v aplikaci TaHoma®? (53) 22.06.2023

    Pokud je vaše zařízení TaHoma® , TaHoma® switch nebo TaHoma DIN-Rail V2 již zaregistrováno, nebude možné jej znovu zaregistrovat. Číslo PIN pro zařízení domácí automatizace je spojeno s uživatelským účtem.

    V rámci účtu můžete změnit e-mailovou adresu, a tedy i uživatelské jméno.

    Přihlášení přes https://www.somfy.cz/prihlaseni 
    Zvolte záložku "Moje osobní údaje"
    Tam změňte e-mailovou adresu na požadované uživatelské jméno.

  • Jak odstranit jednotlivé žárovky Philips Hue ze zařízení TaHoma®, TaHoma switch nebo TaHoma DIN Rail V2? (26) 22.06.2023

    Po propojení zařízení Philips Hue Bridge a TaHoma®, TaHoma® switch nebo TaHoma DIN Rail V2 komunikuje box domácí automatizace se zařízením Philips Hue Bridge.

    To můžete vidět, když propojíte Philips Hue Bridge se zařízením TaHoma - všechna vaše svítidla se automaticky integrují do TaHoma®, TaHoma® switch nebo TaHoma DIN Rail V2.

    Totéž platí i pro odstraňování. Pokud chcete ze zařízení TaHoma odstranit jednotlivé žárovky a svítidla, musíte je odstranit ze zařízení Philips Hue Bridge.

  • Jak mohu integrovat výrobky ovládané dvoucestným vysílačem do zařízení TaHoma® switch nebo TaHoma DIN Rail V2? (18) 22.06.2023

    Chcete-li tak učinit, otevřete aplikaci TaHoma®, klikněte na "menu" a poté vyberte možnost Nápověda a pomoc. Poté přejděte do rozšířené asistence a vyberte možnost  Správa klíče iO. Nechte se krok za krokem vést k přenosu, přijetí nebo vygenerování nového iO klíče. Buďte opatrní, doporučuje se být pokročilým uživatelem, abyste mohli pokračovat v jakýchkoli změnách v tomto nastavení.

  • Jak zjistím, jakou verzi zařízení TaHoma® pro automatizaci domácnosti mám? (27) 22.06.2023

    Za tímto účelem otevřete aplikaci TaHoma®, klikněte na "menu" a poté vyberte podporu a asistenci pro pokročilé. Zobrazí se verze vašeho zařízení domácí automatizace (TaHoma, TaHoma switch nebo TaHoma DIN-Rail).

  • Jaký význam mají barvy LED zobrazené na liště TaHoma DIN-Rail V2? (19) 22.06.2023

    Význam stavu LED diody:

    • Stálá oranžová: Zahájení restartu                                   
    • Plynule blikající modrá: Čekání na pověření WiFi              
    • Dvakrát blikající bílá: Připojení k síti WiFi probíhá               
    • Blikající bílá: Připojení k serveru probíhá       
    • Stálá bílá: Zařízení funguje     
    • Dvakrát blikající červená: Připojení k síti WiFi se nezdařilo nebo se ztratilo         
    • Blikající červená: Připojení k serveru se nezdařilo nebo bylo ztraceno       
    • Plynule blikající zelená: Zařízení je připraveno ke spárování 
    • Plynule blikající oranžová: Probíhá aktualizace firmwaru   
  • Jak rozpoznat verzi TaHoma DIN-Rail? (23) 22.06.2023

    TaHoma DIN-Rail V1:

    TaHoma DIN-Rail V2:

  • Co je to scénář "Dovolená" a jak jej nakonfigurovat v aplikaci TaHoma? (176) 30.05.2023

    Odejděte z domova s klidným svědomím a nastavte si nepřítomnost! Díky tomuto scénáři se vaše zařízení během dovolené automaticky aktivuje a simuluje vaši přítomnost!

    Kroky jak nastavit scénář:

    1. Začněte v nabídce "Scénáře"
    2. Klikněte na položku "Agenda". Poté zvolte možnost "Plánování nepřítomnosti +".
    3. Zadejte období vaší nepřítomnosti. Lze také nastavit časy odpovídající vašemu odjezdu a návratu.
    4. Pomocí dvou možností, které máte k dispozici, definujte denní kompetici svého zařízení.
    5.  Pokud chcete svůj plán rozšířit, jednoduše klikněte na "+ Přidat akci". Pokud vám rozvrh vyhovuje, klikněte na "Potvrdit".
    6.  Svůj scénář "Dovolená" najdete v nabídce "Scénáře".

     

    Možnost 1: Plánované akce

    Určete konkrétní akce, které budou probíhat každý den ve stejnou dobu.

    Co je třeba nastavit:

    • V kolik hodin? (Za úsvitu, za soumraku nebo v určitý čas)
    • Jaké(á) zařízení a akce? (Otevřít rolety, zhasnout světlo(a) ...).

     

    Co se bude dít:

    • Za svítání+1h se otevřou rolety.
    • V 18 hodin se rozsvítí světla
    • V 19 hodin se zavřou rolety a světla se vypnou.

     

    Možnost 2: Simulace přítomnosti

    Vyberte si zařízení a časový interval, TaHoma je pak během vaší nepřítomnosti náhodně aktivuje!

    Co je třeba nastavit:

    • V jakém časovém intervalu? (Např.: mezi 8. a 18. hodinou).
    • Které(á) zařízení? (Žaluzie, rolety, světla...)

     

    Co se bude dít:

    • V náhodném čase mezi 8. a 13. hodinou se otevřou žaluzie.
    • V náhodný čas mezi 13. a 18. hodinou se žaluzie zavřou.

     

    Svůj "prázdninový" scénář si můžete vytvořit výběrem plánovaných i náhodných akcí. Také je možné nastavit několik plánovaných akcí a několik náhodných simulačních období za den.

     

    Na konci konfigurace si můžete prohlédnout podrobnosti o plánovaných akcích a souhrn simulací přítomnosti. Stále můžete provádět změny. Chcete-li zobrazit souhrn simulace přítomnosti, klikněte na "Zobrazit můj plán".

     

    Chcete-li upravit období nepřítomnosti a svůj rozvrh, klikněte na tlačítko "Upravit mou dovolenou". Chcete-li scénář odstranit, klikněte na tlačítko "Ukončit období dovolené".

  • Proč bych měl přejít z aplikace TaHoma classic na aplikaci TaHoma by Somfy? (122) 11.05.2023

    My v Somfy se snažíme nabízet našim uživatelům ta nejlepší řešení. Proto chceme, aby všichni mohli používat naši nejlepší a nejnovější aplikaci: TaHoma by Somfy. Ta vám může nabídnout: rozšířené funkce a kompatibilitu, moderní design i uživatelské rozhraní a pravidelné aktualizace.

  • Jaká zařízení nebudu moct ovládat, pokud přejdu z aplikace TaHoma classic na aplikaci TaHoma by Somfy? (420) 11.05.2023

    Některá zařízení a protokoly nejsou s naší novou aplikací TaHoma kompatibilní. Pokud některé z nich vlastníte a přejdete na aplikaci TaHoma, nebudete je již moci používat.

    Nekompatibilní zařízení Somfy:

    • RTS termostat​​​
    • Siren io
    • Kamery Domis, Axis, JSW​​​ (Visidom)
    • Senzor spotřeby plynu io (Gasix)​​​
    • TaHoma Serenity​​​
    • RTD alarmy a sirény (Protexiom/Protexial) ​ a dálkové ovládání

    Nekompatibilní značky a protokoly:

    • Honeywell​​​
    • De Dietrich​​​
    • KNX​​​
    • Profalux (Zigbee 1.2 & 868 MHz)​​​
    • Verisure​​​
    • Secuyou
    • Dimplex​​ (Ventilation)​​​​
    • Z-wave

    Pokud chcete tato zařízení nadále ovládat z aplikace, nepřecházejte na TaHoma by Somfy.

  • O které funkce přijdu, pokud přejdu z aplikace TaHoma classic na aplikaci TaHoma by Somfy? (79) 11.05.2023

    Následující funkce dostupné v aplikaci TaHoma classic nejsou v aplikaci TaHoma by Somfy dostupné:

    • Oznámení prostřednictvím SMS a e-mailu
    • Kompatibilita s hodinkami Apple Watch - je nahrazena funkcí Apple Shortcuts
    • Webová verze aplikace - vše nyní pohodlně nastavíte přímo v mobilu / tabletu
    • Karta Zabezpečení (senzory zahrnuté v kartě zůstávají kompatibilní)
    • Konfigurace pater - nahrazena konfigurací místností
    • Typy dnů a správa období - nahrazeno kalendářem a plánovanými scénáři
    • Některé funkce zahrnuté v produktech pro vytápění:
    • Interní programování termostatu Io, termostatických hlavic Io a elektrických ohřívačů Atlantic již nelze nastavit - nahrazeno kalendářem a plánovanými scénáři
    • Vyhrazené programování tepelných čerpadel Hitachi je odstraněno (tepelná čerpadla bude možné zahrnout do naplánovaných scénářů).
    • Nastavení minimální a maximální cílové teploty již není u termostatických hlavic io možné.
  • Jak se mohu vrátit k aplikaci TaHoma classic, když jsem již přešel na aplikaci Tahoma by Somfy? (68) 11.05.2023

    Pokud se i přes nové možnosti, které nabízí nová aplikace TaHoma by Somfy, chcete vrátit k aplikaci TaHoma classic, postupujte podle níže uvedeného návodu:

    1. Přejděte do nabídky "..." v aplikaci TaHoma by Somfy, zvolte "Konfigurace instalace", poté "Zpět na TaHoma Classic" a "Resetovat mou instalaci".
    2. V rozhraní Somfy-Connect znovu zaregistrujte svou instalaci výběrem portálu TaHoma V2.
    3. Ve webovém rozhraní TaHoma nebo v aplikaci TaHoma classic proveďte nové nastavení (vaše produkty budou stále spárovány).
  • Co se stane s mými produkty Sonos, když budu nadále používat aplikaci TaHoma classic? (35) 11.05.2023

    29. března 2022 se partnerství společností TaHoma a Sonos rozvinulo.

    Aplikace TaHoma classic nebude podporovat novou komunikační technologii společnosti Sonos.

    Pro uživatele, kteří přejdou na novou aplikaci TaHoma, zůstanou produkty Sonos kompatibilní.

    Pro uživatele, kteří zůstanou u aplikace TaHoma classic, může být propojení s produkty Sonos zachováno, ale bez záruky. V prvním čtvrtletí roku 2024 bude služba definitivně ukončena.

  • Co se stane s mými produkty při přechodu z aplikace TaHoma classic na aplikaci TaHoma by Somfy? (42) 11.05.2023

    Pokud jde o vaše produkty, které jsou kompatibilní s aplikací TaHoma by Somfy, budou automaticky převedeny do nové aplikace.

    Upozornění: Některé produkty, které lze spárovat s vaší aplikací TaHoma, nejsou s novou aplikací kompatibilní. Níže se dozvíte, kterých produktů se to týká:

    O jaké funkce přijdu, pokud přejdu z aplikace TaHoma classic na aplikaci TaHoma by Somfy?

  • Co se stane s mými scénáři, smarts a plány při přechodu z aplikace TaHoma classic na aplikaci TaHoma by Somfy? (27) 11.05.2023

    TaHoma by Somfy nabízí nové možnosti, proto existují určité rozdíly, pokud jde o správu těchto funkcí.

    • Scénáře se automaticky změní na manuální scénáře.
    • Agenda byla přepracována a stává se seznamem naplánovaných scénářů, možná budete muset znovu zvolit dny, ve kterých se scénáře mají přehrát.
      • Smarts se stanou pokročilými scénáři:
      • Smarts používajících "Typy dnů" a období budou deaktivovány, protože typy dnů v systému TaHoma neexistují. Budete je však moci snadno znovu aktivovat, ale pomocí jiného typu plánování.
      • Pro smarts používající podmínky "nebo" jsou k dispozici 2 možnosti:
        • Pro smart typu "Když je <16° a v týdnu mezi 20 a 21 hodinou nebo o víkendu mezi 21 a 22 hodinou" (s 2 různými časovými podmínkami) bude smart rozdělen na 2 scénáře: (Když je <16° a v týdnu ve 20 hodin a Když je <16° a o víkendu ve 21 hodin.
        • Ostatní smarts používající podmínku "nebo" budou automaticky přeneseny
      • U všech smarts používajících časové úseky, například "Od 12. ledna do 20. června", bude smart deaktivován. Budete jej moci znovu aktivovat.
  • Co se stane s mými patry při přechodu z aplikace TaHoma classic na aplikaci TaHoma by Somfy? (10) 11.05.2023

    Oproti aplikaci TaHoma classic nenabízí aplikace TaHoma by Somfy organizaci produktů po patrech.

    Při přechodu na aplikaci TaHoma by Somfy bude nutné výrobky dříve umístěné v patrech propojit s jednotlivými místnostmi.

  • Co je přednastavený scénář "Alarm při vniknutí"? (163) 20.02.2023

    Přednastavený scénář „Alarm při vniknutí“ v aplikaci TaHoma umožňuje propojit bezpečnostní systémy Somfy Protect a kompatibilní senzory TaHoma.

    Pokud máte alespoň jeden senzor otevření nebo pohybové čidlo a bezpečnostní systém Somfy Protect, najdete nově v aplikaci TaHoma také tento přednastavený scénář. Umožňuje čidlům TaHoma (pohybu nebo otevření) spustit alarm Somfy Protect. Scénář můžete snadno přizpůsobit nastavením alespoň jednoho z režimů alarmu a vybrat, který senzor jej má spustit.

    Například:

    Pokud je váš alarm v režimu celkového zabezpečení a jedním z vašich senzorů je detekováno narušení, alarm Somfy Protect se rozezní.

     

    Upozornění!

    • Scénář nezapne alarm, pokud je podmínkou "Když je v celkovém režimu", váš alarm by měl být zastřežen, jinak scénář nebude aktivní.
    • Pokud je při zastřežení alarmu čidlo již v požadovaném stavu (např.: otevřené), scénář nebude spuštěn, protože nedojde ke změně stavu.

     

    Kompatibilní bezpečnostní systémy Somfy Protect:

    • Somfy One / One +
    • Somfy Home Alarm
    • Venkovní kamera
  • Co je to scénář "Tepelný komfort" a jak jej nastavit v aplikaci TaHoma? (745) 30.11.2022

    Scénář "tepelný komfort":

    Tento scénář vám dává možnost optimalizovat váš celoroční komfort automatickou ochranou proti slunečnímu záření v závislosti na vašem zařízení, ročním období a denní době. 

    Aplikace TaHoma vám nabídne přednastavený scénář, ale vy si můžete kdykoli přizpůsobit jeho podmínky, akce a načasování.

    V nabídce "Scénáře" klikněte na "Vytvořit nový scénář" a poté na "Tepelný komfort".

     

    Kroky jak nastavit scénář:

    Krok 1: Identifikujte a nakonfigurujte nejexponovanější fasádu (ostatní fasády lze nakonfigurovat později).

    Krok 2: Vyberte zařízení, které se na této fasádě nachází:

     

    Máte 2 možnosti:

    • Stínění (rolety, žaluzie, interiérové stínění...) propojené se slunečními senzory: otevírání a zavírání vašeho zařízení bude záviset na množství slunečního záření.
    • Pouze stínění (rolety, žaluzie, interiérové stínění...): otevírání a zavírání zařízení závisí na denní době.

     

    Krok 3: Použijte výchozí nastavení

     

    INSTALACE BEZ SLUNEČNÍHO ČIDLA:

    Postupné zavírání za svítání a postupné otevírání za soumraku:

    Severní/jižní fasáda:

    • Zavírání za svítání +3 hodiny
    • Částečné otevření 4 hodiny před soumrakem
    • Úplné otevření 2 hodiny před soumrakem

     

    Východní fasáda:

    • Zavírá se za svítání + 1 hodina
    • Částečné otevření 6 hodin před soumrakem
    • Úplné otevření 4 hodiny před soumrakem

     

    Západní fasáda:

    • Zavírání za svítání + 5 hodin
    • Částečné otevření 2 hodiny před soumrakem
    • Úplné otevření za soumraku

     

    INSTALACE SE SLUNEČNÍM ČIDLEM (ČIDLY):

    Zavírání při silném světle a otevírání při slabém světle:

    Jakékoli fasády:

    • Zavírání, pokud je světlo > 40k luxů
    • Otevřít, pokud je světlo < 20k lux

     

    V tomto případě může instalace zohlednit také definovaný časový úsek nebo hodinu, před nebo po které se mají tyto akce provést.

    V zimě bude nakonfigurované zařízení působit tak, že propustí sluneční paprsky dovnitř, a tím zvýší teplo ve vašem domě během dne. V noci bude zatažené stínění naopak teplo uvnitř domácnosti uchovávat.

     

    INSTALACE SE SLUNEČNÍM ČIDLEM A BEZ NĚJ:

    Otevírání za svítání a zavírání za soumraku:

    Jakákoli fasáda:

    • Otevírání za svítání +1 hodina
    • Zavírání za soumraku

     

    Krok 4: Přizpůsobte si nastavení scénářů, např:

    • Časové intervaly
    • Prahové hodnoty světla v létě (v případě instalace se světelnými čidly).
    • Procento otevření/zavření protisluneční ochrany (u výrobků, které to umožňují).
    • Dny v týdnu

     

    Důležité informace: Pro přepnutí z letního programování na zimní je třeba ručně změnit roční období.

     

  • Jak resetovat box TaHoma v případě, že se stěhuji a nechávám ji v domácnosti? (372) 27.11.2022

    Stěhujete se z domu nebo bytu, ale chcete tu nechat box TaHoma pro další uživatele?

    Snadno odpojte svůj účet od gateway podle tohoto postupu:

    Zvolte nabídku "...":

    Poté zvolte nabídku "Konfigurace instalace"

    Vyberte možnost "Resetovat instalaci"

    Klikněte na tlačítko "Obnovit mou instalaci"

    Poté klikněte na "Ano", aby zařízení zůstala spárovaná s boxem TaHoma 

    Potvrďte resetování kliknutím na potvrzovací tlačítko

    Gratulujeme! Vaše instalace byla resetována:

    • Váš účet byl odpojen od zařízení TaHoma a všechny vaše osobní údaje a konfigurace byly odstraněny. 
    • Zařízení stále zůstávají spárována s boxem TaHoma, aby se usnadnila instalace novým nájemníkům nebo majitelům.

    Tento návod je kompatibilní se všemi branami kompatibilními s aplikací TaHoma (TaHoma switch, Connectivity kit, Connexoon RTS/io, TaHoma Rail DIN V2).

  • Která zařízení a produkty Somfy jsou kompatibilní s Apple HomeKit? (134) 10.06.2022

    Vybraná zařízení Somfy jsou kompatibilní s technologií HomeKit* prostřednictvím TaHoma® (včetně TaHoma V2, TaHoma switch a TaHoma DIN Rail V2) podle schválení společnosti Apple:

    • Použití pouze protokolu io-homecontrol® HomeKit umožňuje pouze dvoucestné rádiové ovládání zařízení prostřednictvím systémů chytré domácnosti. V důsledku toho: Zařízení RTS nejsou kompatibilní se systémem HomeKit (jednocestné rádiové ovládání).
    • S výjimkou zařízení umožňujícího přístup do domu. HomeKit taková zařízení nepodporuje. Z toho vyplývá, že brány, garážová vrata, okna a dveřní zámky nejsou kompatibilní se systémem HomeKit.
    • Z konkrétních kategorií: v současné době okenní stínění a terasa. Kompatibilita zařízení podléhá ověření funkčnosti se zařízením TaHoma® a HomeKit provedenému týmy společnosti Apple v rámci certifikačního procesu. Každé zařízení musí být individuálně otestováno a schváleno týmy společnosti Apple.

    V důsledku toho:

    - Prozatím: se společností Apple jsou dohodnuty pouze kategorie okenního stínění a teras.

    - Kompatibilní jsou pouze vybraná zařízení (viz seznam kompatibility).

    - Případné pozdější doplnění podléhá dalšímu plánování společností Somfy a Apple a konečnému schválení společností Apple.

    * Kompatibilita produktů s Apple Homekit se může v jednotlivých zemích lišit. Další informace vám poskytne místní zástupce společnosti Somfy.

  • Co je Apple HomeKit? (39) 10.06.2022

    Apple HomeKit umožňuje snadno a bezpečně ovládat příslušenství podporující HomeKit pomocí aplikace Apple Home a Siri na iPhonu, iPadu, Apple Watch, HomePodu nebo Macu.

    Více než 50 značek po celém světě nabízí produkty kompatibilní s HomeKit* a vašimi zařízeními Apple - a stále přibývají další.....

    A nyní také naše zařízení pro domácí automatizaci TaHoma®, TaHoma switch  a TaHoma DIN Rail V2 (nikoliv TaHoma DIN Rail V1).

    * Kompatibilita produktů s Apple Homekit se může v jednotlivých zemích lišit. Další informace vám poskytne místní zástupce společnosti Somfy

  • Co mohu dělat s tlačítky "Prog"&"Reset" umístěnými na přední straně TaHoma DIN-Rail? (69) 10.06.2022

    K provedení některých nastavení můžete použít obě tlačítka na přední straně TaHoma DIN-Rail:

    • Stiskněte tlačítko Reset na 5s: Znovu synchronizujte zařízení se serverem.
    • Stiskněte tlačítko Reset od 7s do 11s: Vstupte do režimu změny pověření WiFi
    • Stiskněte tlačítko Reset na více než 11s: Vstupte do profesionálního režimu instalace
    • Stiskněte tlačítka Reset a Prog déle než 8s: Odstranění konfigurace WiFi a Homekit
    • Stiskněte tlačítko Prog na méně než 2s: Párování aktuátoru
    • Stiskněte tlačítko Prog od 2s do 8s: Párování senzoru
    • Stiskněte tlačítko Prog déle než 8s, když je krabička připravena k použití: Identifikace spárovaných zařízení (mrknutí)

  • Jak nastavit Homekit s mým zařízením TaHoma DIN-Rail V2? (19) 10.06.2022

    Konfigurace systému Homekit je možná pouze po zapnutí gatewaye po dobu maximálně 10 minut. Nový ruční restart bude nutný v případě, že je brána zapnutá déle než 10 minut nebo pokud se v aplikaci Home objeví nekonečná načítající ikona.

  • Proč bych měl přejít z aplikace Connexoon na aplikaci TaHoma? (289) 11.05.2022

    Společnost Somfy se snaží všem svým uživatelům nabízet moderní řešení.

    Aplikace TaHoma je nejnovější aplikací, která vám má co nabídnout: rozšířené funkce a kompatibilita, moderní design a uživatelské rozhraní i pravidelné aktualizace. Více informací o přechodu na novou aplikaci najdete zde.

  • Co se stane pokud nepřejdu z aplikace Connexoon na aplikaci TaHoma? (271) 11.05.2022

    Aplikace Connexoon bude fungovat až do roku 2026. Nebude však již aktualizována.

    Naopak aplikace TaHoma je pravidelně aktualizována a nabízí nové možnosti a kompatibility.

    Zjistěte co je nového v aplikaci Tahoma.

  • Co když se chci vrátit zpět k aplikaci Connexoon? (225) 11.05.2022

    Přechod z aplikace Connexoon na aplikaci TaHoma je definitivní. Po přechodu se již nebudete moci vrátit k aplikaci Connexoon.

  • Jaký je rozdíl mezi aplikací Connexoon a TaHoma? (956) 11.05.2022

    Aplikace TaHoma nabízí zcela nový design a rozhraní. Rozšiřuje také možnosti kompatibility. Již nebudete omezeni na konkrétní kategorii produktů dle varianty aplikace Connexoon (Access, Window, Terrace), ale budete moci využívat kompatibilitu s :

    • Všemi io produkty Somfy, včetně io produktů partnerů (Velux, Renson a další).
    • Produkty partnerů využívajících propojení Cloud to Cloud a IP (Philips Hue, Sonos a další).
    • Možnost připojení "connected" zařízení Somfy (termostat, alarm a kamery, zámek Door Keeper).

     

    Objevte všechny možnosti zde:

     

    Stále budete moci vytvářet scénáře (manuální, plánované a pokročilé) podle svých přání a zvyklostí, bude je ale nutné znovu konfigurovat. Díky novému rozhraní je to však otázka pár kliknutí.

    Některé funkce aplikace Connexoon však nejsou v aplikaci TaHoma k dispozici:

    • Funkce geolokace - zde je možná alternativa pomocí aplikace IFTTT
    • Funkce desetminutového časovače (brána se automaticky zavře 10 minut po otevření).
    • Přizpůsobení ilustrace scény pomocí vlastních fotografií
    • Možnost přehrávání hudby z aplikace chytrého telefonu
    • "Check Home" (funkce umožňující jedním kliknutím zkontrolovat stav zařízení): funkce není dostupná v aplikaci TaHoma, nicméně díky nabídce "My favourites" můžete na první pohled vidět stav svých oblíbených zařízení. Objevte zde: Jak se v aplikaci TaHoma používají oblíbené položky.
    • Zobrazení počasí: počasí se zobrazuje v hlavní nabídce aplikací Connexoon, v aplikaci TaHoma však není k dispozici.
    • Widgety: možnost přidávat widgety na obrazovku chytrého telefonu zatím není v aplikaci TaHoma k dispozici.
    • Kompatibilita aplikace TaHoma s hodinkami Apple Watch (aplikace TaHoma není kompatibilní s hodinkami Apple Watch).
  • Jaké nové kompatibility získám přechodem z aplikace Connexoon na aplikaci TaHoma? (774) 11.05.2022

    Používáte-li Connexoon io, všechny io produkty jsou kompatibilní, včetně io produktů partnerů:

    • Termostaty a radiátorové hlavice
    • Čidla (slunce, déšť, teplota)
    • Pohony pro stínění, vrata a brány
    • Mikromoduly a recievery pro ovládání světel a zásuvek
    • Výrobky pro vytápění Atlantic io
    • Zařízení Velux io
    • A další!

     

    Po přechodu z aplikace Connexoon na aplikaci TaHoma vám budou k dispozici kompatibility cloud to cloud a IP. Vaše zařízení bude kompatibilní i s produkty zabezpečení Somfy protect, Somfy connected thermostat, Legrand osvětlení a zásuvky, Sonos, Philips Hue nebo Intesis AC gateway pro ovládání klimatizací.

    Objevte všechny kompatibilní produkty zde:

  • Jaká vylepšení získám přechodem z aplikace Connexoon na aplikaci TaHoma? (474) 11.05.2022

    Kromě kompletně přepracovaného rozhraní nabízí aplikace TaHoma nové funkce, jako jsou navržené scénáře  a kompletně přizpůsobitelná nabídka oblíbených položek. Snadná a efektivní tvorba plánovaných nebo pokročilých scénářů, funkce dovolené nebo například simulace přítomnosti. To vše pod palcem v jedné aplikaci.

    Nová aplikace TaHoma je několikrát ročně aktualizována, aby vám nabídla ještě větší kompatibilitu a nové funkce.

    Zjistěte co je nového v aplikaci TaHoma.

  • O jaké funkce přijdu přechodem z aplikace Connexoon na aplikaci TaHoma? (597) 11.05.2022

    Některé funkce dostupné v aplikacích Connexoon nejsou v aplikaci TaHoma k dispozici.

    Pro aplikaci Connexoon Access:

    • Geolokace (bude možné pomocí IFTTT).
    • Funkce desetiminutového časovače (brána se automaticky zavře 10 minut po otevření).

     

    Pro aplikaci Connexoon Terrace:

    • Přizpůsobení ilustrace scény pomocí vlastních fotografií.
    • Možnost přehrávání hudby z aplikace chytrého telefonu

     

    Pro všechny aplikace Connexoon (Access, Terrace, Windows):

    • Pro aplikaci TaHoma není k dispozici funkce "Check Home" (nová aplikace zobrazuje stav zařízení podbarvením ikony - na první pohled je tak zřetelný stav)
    • Zobrazení počasí není v aplikaci TaHoma k dispozici (otevřete žaluzie a mrkněte se z okna)
    • Možnost přidávat widgety na obrazovku chytrého telefonu není v aplikaci TaHoma zatím k dispozici.
    • Kompatibilita aplikace TaHoma s hodinkami Apple Watch (aplikace TaHoma není kompatibilní s hodinkami Apple Watch).
  • Jak si vybrat box pro chytrou domácnost, který bude vyhovovat vašim potřebám? (773) 15.11.2018

    Pokud hledáte evoluční řešení, jak začít s připojením několika zařízení jako například předokenních rolet nebo žaluzií, což vám umožní postupně přidávat nová zařízení Somfy jako čidla pohybu, čidla, stmívače světel a ovládání klimatizace, rozhodněte se pro model TaHoma®.

  • Co je to Tahoma®? (632) 12.10.2018

    TaHoma® je řešení, které vám umožní ovládat své propojené vybavení v domácnosti. Je to společník, který vám pomáhá každý den řídit své připojené vybavení domácnosti (osvětlení, dveře a okna, alarm, vytápění atd.), které můžete ovládat přímo z domova nebo odkudkoliv pomocí svých mobilních zařízení nebo počítače.

  • Potřebuji k chodu systému TaHoma® internet? (1043) 12.10.2018

    Ano, k registraci, připojení svého vybavení, konfiguraci systému Tahoma® a ovládání svého vybavení dálkově potřebujete internetové připojení.

  • Jaká je počáteční cena propojení domácnosti se systémem TaHoma®? (1132) 12.10.2018

    Většina lidí se domnívá, že automatizace domova je daleko za jejich cenovými možnostmi. U Somfy jsme vytvořili systém automatizace domova s cílem, aby byl flexibilní a rozšiřitelný. Vaši domácnost můžete začít propojovat připojením předokenních rolet, následně můžete pokračovat s garážovými vraty, poté okny, osvětlením a tak dále. Co se týče počátečního rozpočtu na propojení vašeho domova, pohybuje se v řádech několika tisíc Kč. Vaši domácnost si poté můžete vybavit podle svého vlastního tempa a aktuálního rozpočtu.

  • Jaké má výhody systém TaHoma® oproti ostatním řešením na trhu? (315) 12.10.2018

    Na rozdíl od ostatních značek telekomunikačních operátorů nebo nových společností nabízí systém TaHoma® od Somfy přístup k mnoha položkám motorizovaného vybavení, které můžete snadno připojit. Somfy již má svou „základnu vybavení“ s otestovanými a prověřenými funkcemi v oblasti domácí automatizace. Přední značky v oblasti péče o domácnost navázaly partnerství se SOMFY a daly tak vzniknout označení „TaHoma® Compatible“ („Kompatibilní se systémem TaHoma®“), kterým se mohou chlubit produkty v kategoriích osvětlení, vytápění, zabezpečení, zvuku atd. Když si tedy vyberete řešení TaHoma® od Somfy, vybíráte si zároveň rozšiřitelnost a vysokou úroveň kompatibility.

  • Jak nakládá společnost Somfy s mými osobními údaji? (101) 12.10.2018

    U Somfy vždy klademe důraz na zabezpečení údajů našich zákazníků, a to zejména od příchodu internetu a propojených objektů. Naše servery jsou vysoce zabezpečené a společnost SOMFY je oddaná ochraně dat svých zákazníků v rámci svých přísných zásad zabezpečení a mlčenlivosti.

  • Jak si stojí systém TaHoma® v zabezpečení? (453) 12.10.2018

    Systém TaHoma® je vyráběn ve Francii, což mu dodává záruku kvality a know-how, a je vybaven technologiemi io-homecontrol nebo RTS, což jsou protokoly na trhu vlastněné a zabezpečené firmou Somfy. Přenos povelů posílaných do připojeného vybavení používá unikátní šifrovací klíče u každé instalace. Naše zabezpečení je na stejné úrovni jako zabezpečení bankovních údajů a převodů, abychom zajistili, že se nikdo nedostane do vaší instalace neoprávněně. TaHoma® je špičkové prostředí automatizace domova, kterému byl udělen bezpečnostní certifikát přední společností ve svém oboru: SySS Gmbh.

  • Podle čeho vybrat řídící jednotku (1254) 12.10.2018

    Systém Tahoma je ta nejlepší volba, pokud chcete otevřené a rozšiřitelné řešení, které vám umožní připojit do systému další vybavení domácnosti, jako jsou předokenní rolety, látkové rolety, žaluzie nebo markýzy. Systém TaHoma® vám dále umožní jednoduše do přidávat další vybavení vyrobené společností Somfy a jejími partnery (osvětlení, termostaty, kamery, atd.) s každým dalším projektem.

  • Jak zjistit, zda je řídící jednotka kompatibilní (905) 12.10.2018

    Se systémem Tahoma jsou kompatibilní všechny rádiové produkty Somfy (RTS, io-Homecontrol), poplašné systémy a připojená zařízení (termostat, kamery, zámky). Pokud je vaše domácnost vybavena zařízeními, která jsou připojená kabely, můžete je učinit kompatibilními tím, že je osadíte rádiovými mikromoduly. Prohlédněte si kompletní seznam produktů společnosti Somfy a jejích partnerů, které jsou kompatibilní se systémem TaHoma®.

  • Seznam kroků před výběrem řídící jednotky (155) 12.10.2018

    Co je potřeba rozmyslet, než začnete s instalací:
    1. Máte kvalitní internetové připojení?
    2. Jsou zařízení kompatibilní - produkty se liší v závislosti na boxu automatizace domácnosti, který si vyberete.
    3. Kam umístíte box - pro optimalizaci rádiového pásma je vhodné umístit jej do volného prostranství uprostřed vašeho domova.