Děláme vše, co můžeme, aby byla zaručena nejvyšší úroveň zabezpečení. V naší nabídce naleznete celou řadu nejmodernějších bezpečnostních systémů a v celém řetězci jsou prováděny pravidelné kontroly. Naše týmy zajišťují bezpečnost všech propojených řešení a systémů.
Když mluvíme o bezpečnosti v Somfy, ta zahrnuje:
Když se rozhodnete pro Somfy, těžíte nejen z nejnovější generace kamer, ale máte také zaručený respekt k vašemu soukromí.
Kdykoli se můžete rozhodnout přerušit spojení mezi serverem Somfy a externími službami poskytovanými našimi partnery.
Služby lze přerušit dvěma způsoby:
Pokud jde o hlasové asistenty, každá společnost má vlastní pravidla bezpečnosti. Je jen na vás, ke kterému zařízení Somfy (rolety, markýza, kamera a další) má váš hlasový asistent přístup, pokud se rozhodnete jim přístup vůbec poskytnout.
Ve společnosti Somfy si vždy ceníme práv našich zákazníků a uživatelů na ochranu osobních údajů. Poskytujeme nejvyšší úroveň ochrany pro vaše osobní údaje a jsme plně upřímní v tom, jak vaše údaje používáme.
Respektování evropského obecného nařízení o ochraně údajů (GDPR) je naší prioritou. Zavázali jsme se soustředit veškeré své úsilí na jeho dodržování.
I v zemích mimo Evropskou unii, na které se toto nařízení nevztahuje a kde nabízíme naše výrobky, se snažíme uplatňovat ty nejvyšší platné standardy.
Vaše uživatelské a produktové údaje shromažďujeme výhradně proto, abychom zajistili nejvyšší kvalitu našich služeb.
Vaše údaje nikdy nesdílíme s jinými společnostmi nebo partnery bez vašeho svolení, pokud je to požadováno. Další informace o datech, které shromažďujeme podle produktu nebo služby, najdete v našich zásadách ochrany osobních údajů.
Jako jednotlivec máte práva. Jako dodavatel se zavazujeme je plně respektovat.
Máte právo na:
Kdykoli můžete požádat o vymazání všech vašich údajů nebo jen jejich části. U některých produktů však mohou být určitá data požadována. V takovém případě vás budeme informovat o důsledcích tohoto požadavku.
Důrazně vám doporučujeme si zabezpečit váš smartphone heslem nebo jiným zabezpečením, aby nikdo neměl přístup k vašemu telefonu a aplikacím, ze kterých by mohli ovládat váš dům a jeho zabezpečení.
Pokud jste ztratili smartphone a přejete si změnit heslo, které používáte pro svou aplikaci Somfy, můžete to udělat sami, 24 hodin denně, ze svého online účtu Somfy. Můžete nám také zavolat během otevírací doby, abyste změnili heslo nebo deaktivovali svůj účet.
Některé z našich produktů vyžadují pro správnou funkci připojení Wi-Fi. Důrazně doporučujeme použít silné heslo pro přístup k vaší Wi-Fi. Nezapomeňte si změnit přístupové jméno a heslo i k vašemu routeru. Výchozí admin/admin není to pravé.
Chcete se zeptat na něco o ochraně vašich osobních údajů a respektování vašeho soukromého života? Neváhejte nás kontaktovat. Odpovíme na všechny vaše otázky a rádi vše podrobně vysvětlíme.